• Miljömöte

    Överlämning till Sophia i styrelsen från miljögruppen

  • Möte. Återkoppling Sjösättning

    Möte i Klubbhuset. Nu börjar det bli dags för återkoppling efter sjösättning. Kallar till möte 15/5 kl 18.00 på klubbhuset, då ses vi för att snacka ihop oss. Vad gick bra, vad gick dåligt, vad kan vi göra bättre, vad bör vi lägga till, vad bör vi ta bort? Klubben behöver er feedback, kunskap och […]

  • Arbetsdag i ÅSS hamn

    Nu är det dags för årets första obligatoriska arbetsdag i ÅSS hamnen. Vi startar med samling kl 10:00 Upprop sker genom ledande funktionär i respektive WhatsApp grupp (ej Vinterhamn som är avslutad). Ledande funktionärer samlas kl 09:00. Vi bjuder på korv med bröd och avslutar dagen kl 14 eller tidigare om vi är snabba och […]